Wednesday 19 August 2015

Kisah seks hebatku bersama pensyarah



Keputusan peperiksaan semester pertama aku kurang memuaskan. Aku kecewa sangat apa lagi kalau mak dan ayah tau confirm kena maki ni. Aku pun tak tau apa masalah aku masa tu sampai pelajaran aku boleh merosot. Mungkin sebab aku selalu 'kesunyian' dan memerlukan kasih sayang. Walaupun 'kesunyian' itu selalu nya di isi kan dengan beronani lagi lagi di hujung minggu. Dengan cara begitu bertambah semangat aku untuk belajar. Mungkin juga kurang fokus sebab terlalu banyak bersembang di FB dan kawan kawan... haiz entalah...

Hari itu aku betul2 stress pikirkan keadaan aku. Aku dapat panggilan dari pensyarah kanan di kolej aku dan menyuruh aku ke pejabat nya. Bertambah getar lah aku sebab mungkin dia nak bincang kan pasal keputusan aku tu. Tak perlu lah aku terangkan nama dia cukup dengan panggilan Encik S aja. Sampai aja di pejabat nya aku di suruh duduk. Dia membuka fail2 aku dan melihat keputusan aku. Kulihat mata Encik S memerhatikan dadaku yang berombak. Kebetulan pulak aku memakai bra nipis pagi itu. Puting dada ku mencunak apabila aircon di bilik pejabat Encik S meniup ke arah aku. Tudung hitam yang menutup paras dada tidak dapat menyembunyikan puting aku yang semakin menegang di sebalik baju kurung berkain nipis.





"Bagaimana dengan keputusan saya..." Aku meminta pandangan Encik S sambil tunduk dan Encik S sengih, "Keputusan awak sungguh mengecewakan saya... tapi macam mana pun masih boleh di selamatkan" aku memandang Encik S dengan senyuman tanda gembira. " Tapi macam mana Sir?" satu soalan yang memulakan segala nya. "You ni memang lawa Zu. Kecil molek cam Nora Danish lah," puji Encik S sambil berdecit. "Isskk.. Janganlah cakap camtue saya tengah sedih nie,"jawabku lemah. "Buat apa sedih. Jangan jadi bodoh. Be brave. Tunjukkan pada kawan kawan dan keluarga you, bahawa you kuat belajar dan cekal. Hari ini saya boleh tolong naik kan gred , tapi dengan syarat. Ingat, kalau nak mencapai kejayaan harus ada pengorbanan. than the world is yours," tambah Encik S memberi syarat lagi tersirat untuk menolong aku. Aku terkekeh kecil.

"Good kalau boleh ketawa maknanya you setuju" tambah Encik S lagi, " You buatlah keputusan you sendiri. You know better. I hope you understand what I mean..." Aku berfikir panjang gelora di dadaku bertambah kencang. Perasaan dijiwa semakin meruncing.. Kerana selama ini belum pernah aku terfikir untuk melakukan semua ini dengan pensyarah aku.. Anyway it comes naturally tanpa aku membantah malah bersedia dan suka.. Aku tidak menyangka ia akan berlaku, Begitu rasaku... Encik S mendekati aku dengan perlahan lalu memeluk ku. Pertama kali dalam hayat aku bibirku ditaup oleh bibir Encik S, aku mengigil sebab baru pertamakali dikucup.. Seram sejuk rasa tubuhku namun nikmat kucupan itu menghangatkan bila lidah Encik S meneroka mulutku dan aku memainkan lidahnya dengan lidahku.

Hangat aku berada dalam pelukan Encik S yang kemas. Encik S memeluk tubuhku sambil meramas ramas punggung ku, aku memaut di tengkoknya dan kami berku-cupan.. Lama dan hangat sehingga aku terangsang.. Setelah itu dia meramas breast aku yang masih di balut bra dan baju kurung. Lama juga dia ramas lau dia naik kan baju aku dan masuk kan tangan nya ke dalam bra. Dia menggentel punat puting ku yang sejak tadi mencunak. Sungguh lain nikmat nya jika lelaki yang lakukan biasa nya aku sendiri yang lakukan begitu. Aku melihat seluarnya mengembung di bahagian depan.. Kotenya tegang.. Lalu dia singkap kain aku dan meraba panties aku yang sejak tadi di basahi air pelincir dari alor cipap aku. Encik S melondeh kan panties aku ke paras lutut dan tangan nya terus meneroka cipap aku.

Dalam takut dan berani, aku dibelai dengan manja, dicumbu dengan mesra, dipuji dengan beriya-iya. Tubuhku yang berkulit halus baik di bahagian belakang mahupun baha-gian depan disentuh oleh tangan lelaki sasa, disapu dengan lidah manja lagi mesra membuat-kan aku mengelus, mengerang, merenggek, meraung dan menjerit. Aku benar-benar tenggelam dalam syahwat mahu tambah bila leherku digomol, dijilat dan dihisap-hisap manja. Aku menahan geli, sedang sentuhan itu membuatkan suara-suara erangan menerpa keluar dari mulutku, bila putingku dinyonyot, buah dadaku diramas, sensitiviti itu menjalar ke cipapku membuatkan vaginaku mengeluarkan lendir. Kemudian bila Encik S menurunkan zip seluarnya, dia keluarkan batang nya, aku menekup mulutku..

Mataku bagaikan terjojol, mukaku berkerut dan bila kulepaskan tekupan mulutku, aku menjerit, "Ya ampun.. besarnya, panjangnya.." Butuh Encik S mencanak di depan mukaku. Yes, masive, huge and long. Itulah pertama kali yang pernah kulihat dengan mata kepalaku selain dari video lucah yang aku tgk di internet. Tapi itu di internet ini yang betul2! Besar, pan-jang, berurat dan keras. Hatiku bertambah kecut dan risau. Dadaku berdebar kencang. Aku mengucek mataku tak caya. Encik S tersengih. Dia segak dan sasa. Walaupun umur nya dah 40an tahun. Mak oii.. Kotenya sungguh besar dan panjang lagi keras-genggamanku ke perkeli-lingan batang Encik S penuh. Aku mengocok batang itu perlahan dan kuat dengan kedua belah tapak tanganku dan dapat merasakan tindak balas denyutan batang itu membesar.

Encik S menyuruh aku berlutut di depan nya dan sekarang batang nya betul2 di depan mulut ku. Pertamakali.. Melihat dan memegang zakar yang besar, berurat, panjang dan keras mencanak.. Pertamakali... Aku diminta blowjob dan mempelajarinya dengan baik. Pertamakali.. Menjilat kepala zakar, mengulum-nya namun aku tidak tahu tekniknya dan terasa mahu muntah sebab belum pernah melakukannya.. Encik S suruh aku mengigit kepala kotenya perlahan dan manja serta mengulum sampai ke takuk dan menyedut kuat semampuku. Aku benar-benar naif walaupun selalu tengok video lucah di internet. Lebih kurang 20 minit aku melakukan blowjob kepada Encik S. Badan aku yang kesejukan sekarang kehangatan bagaikan udang mengelinting di dalam kuali. Sekarang giliran Encik S berlutut di depan aku. Panties aku yang berada separuh lutut tadi terus dilucut kan nya. Dia mengangkat kain kurung yang aku pakai ke paras punggong dan menguak kan bibir cipap aku lalu menjilat nya dengan rakus.

Lidahnya nya sekejap ke kiri dan sekejap ke kanan. Sekejap tubuhku terangkat ke depan sekejap ke belakang. Wajahku berkerut dan perutku keras menahan geli dan sedap teramat sangat bila Encik S menekup mulutnya ke cipapku, aku menjerit. Bayangkanlah.. Pertama kali aku menerima permainan lidahnya di alur lurah, clit dan lubang farajku.. Bayangkanlah.. Pertama kali aku fana dan tubuhku lemah longlai Bayangkanlah.. Pertama kali aku mampu multiple orgasm yang selama ini aku tak tahu Tidak pernah masa aku beronani suaraku meracau dan bising. Namun dengan Encik S aku menjadi tidak malu. Suaraku kuat dan bising ketika dijilat nya. Tidak kusangka ia membuatkan Encik S tambah terangsang dan suka. Pertamakali.. Tubuhku habis dijilat depan dan belakang.. Pertamakali.. Analku dijilat dan lidah dijulurkan ke dalamnya.. Aku mengelinjang dan menanggung gelii.. Pertamakali..

Pussy aku diteroka oleh mulut dan lidah Encik S membuatkan aku multiple orgasm dan merasai nikmat klimaks membuatkan cipapku banjir. Nyatanya.. Aku lemas bila diulit sedemikian rupa. Setelah puas kita ber oral sex kini Encik S mengangkat aku dan duduk kan aku di meja nya. Dia menyelak kain aku sekali lagi kini keparas dada. Aku dalam keadaan separuh bogel dan jelas nampak pussy aku yang tidak berbulu itu di depan nya. Bila dia mengangkangkan kaki dan cipapku terbuka rela, Encik S menekan kepala kotenya ke dalam lubang pukiku.. "Aduhh.. Aduhh.. Sakitt.." Encik S memperlahankan tekanannya, "Rileks.. Rileks.. Sikit jerr." Bayangkanlah.. Pertama kali aku menerima batang yang besar, berurat, panjang dan keras itu. Aku terasa pedih di bahagian bibir farajku namun tujahan keluar masuk yang perlahan itu membuatkan selaput daraku pecah. Walaupun sakit dan tidak ada dara lagi tapi tusuk kan lembut batang Encik S membuat aku mengerang kuat dan tubuhku mengelinting udang...

"Sedapp.. Sir nn.. Sedapp.." Dalam pada itu Encik S mencabut butuhnya, lalu menekup mulutnya ke pukiku. Dia menjilat clit, lurah dan memasukkan semula lidahnya ke dalam lubang farajku. Keluar dan masuk, clockwise dan anti-clockwise. KemudianEncik S menghunuskan batang kotenya dan menujah masuk ke dalam lubang cipapku semula. Dia menghenjut perlahan keluar masuk. Aku membetulkan goyang punggungku sambil cuba memberi ruang dalam vaginaku untuk menerima seluruh batang zakar Abang N. Nyatanya.. Nafsuku juga ganass. Nyatanya.. Aku tidak pasif. Aku melawan. Nyatanya.. "Aduhh.. Sedapp.. Sirrr.. Masukkan semua.. Sakit.. Sedap.. Nice but Pain and it's Good..." Dan Encik S menghujamkan seluruh batangnya ke dalam lubang pukiku. Kini kulit pangkal batang Encik S bertemu dengan kulit tundunku. Encik S mendiamkan zakarnya dan vaginaku mula mengemut. Encik S mengeruh dan nafasnya kasar. Nafasku kasar. Encik S menyingkap baju kurung ku dan menyelak bra aku lalu meramas buah dadaku kuat. Kemudian menyonyot dan menyedut putingku.

Dengan zakar besar dan panjang dalam kewanitaan aku, aku menahan tubuh sasa itu yang sedang mempompa zakarnya kuat-kuat ke dalam pukiku. Aku fana. Aku kenikmatan. Nyatanya.. Pertama kali aku menikmati orgasm hingga berpeluh dalam bilik hawa dingin tapi kami berdua masih lengkap berpakaian. Nyatanya.. Pertama kali aku menikmati teknik-teknik making love yang beranika ragam. Nyatanya.. Pertama kali aku menikmai kepuasan yang maksima. Encik S lah sandaran untuk keputusan terbaik dalam peperiksaan ku. Aku tidak hairan kalau keputusan aku bertambah baik. Biarlah kawan2 aku cemburu. Kini selama seminggu aku mengadu asmara dengan Encik S tak kira di rumah nya atau di bilik pejabat. Selama seminggu aku belajar cara-cara memuaskan nafsu dengan penuh nikmat dan mesra. Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.



.

No comments:

Post a Comment